Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Case Study →

Ja już po. A ty? – II edycja

Brief

W ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2021-2025 w 2022 roku realizowana była druga odsłona kampanii społecznej „Ja już po. A Ty?”. Celem działań było przygotowanie założeń i przeprowadzenie kampanii społecznej na temat szczepień ochronnych obowiązkowych i zalecanych z Programu Szczepień Ochronnych ze szczególnym uwzględnieniem szczepień przeciw HPV wśród rodziców oraz nastolatków oraz utrzymanie działalności, modernizacja i promocja portalu Szczepienia.info. Agencja odpowiadała za kompleksowe przeprowadzenie kampanii.

Social media marketing

W ramach kampanii przygotowane zostały treści postów w mediach społecznościowych, które publikowane były na portalach Facebook i Instagram. Profile były stale monitorowane i moderowane. Regularne publikacje wpisów pozwoliły na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców oraz promocję szczepień przy pomocy merytorycznych treści. Publikacje oprócz wysokich zasięgów wygenerowały również ruch na portal szczepienia.info.

Strona internetowa

Strona szczepienia.info podczas prowadzonych działań została zmodernizowana o nowe funkcjonalności, tak by publikowane informacje były dostępne, czytelne i przyjazne dla użytkowników. W szczególności zaktualizowana i rozbudowana została podstrona „Dla lekarzy”.

Kampania w mediach konwencjonalnych

Zrealizowana kampania w mediach konwencjonalnych opierała się na wystąpieniach ekspertów w telewizjach śniadaniowych (Dzień Dobry TVN oraz Pytanie na Śniadanie). Zrealizowano również 5 audycji radiowych, gdzie eksperci omawiali temat szczepień ochronnych ze szczególnych uwzględnieniem szczepień przeciw HPV.

Kampania display

Tematyka szczepień i promocja strony szczepienia.info jako wiarygodnego źródła informacji komunikowana była także za pośrednictwem kampanii display.

Influencer marketing

Współpraca z influencerami to niezwykły potencjał marketingowy, który został wykorzystany do promocji szczepień oraz portalu szczepienia.info. Wysokie zasięgi influencerów pozwoliły dotrzeć do szerokiej grupy docelowej, a szczególnie rodziców nastolatek i młodych kobiet, które mogą zaszczepić się przeciw HPV.

Kontakt

Skontaktuj się z nami:

Grupa Artemis Sp. z o. o.

+48 690 544 069
info@grupaartemis.pl
ul. Fabryczna 9 lok. 3
00-446 Warszawa

Administratorem danych osobowych jest Grupa Artemis Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie 00-446, przy ulicy Fabrycznej 9 lok. 3, tel. 690 544 069, info@grupaartemis.pl Podanie danych jest dobrowolne i jest warunkiem udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie, a ich niepodanie uniemożliwi udzielenie odpowiedzi. Dane będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora) oraz marketingu (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora). Dane będą przechowywane do czasu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych. Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na potrzeby marketingu.