Case Study →

Projektowanie Graficzne Warszawa


Pierwsze dobre wrażenie możesz zrobić na kliencie tylko raz. Kiedy zobaczy Twoją stronę od razu podejmie decyzję, czy ją opuści, czy pozostanie na niej na dłużej. Zanim przeczyta Twoją ofertę oraz informacje, które się na niej znajdują, zwróci uwagę na aspekt wizualny: grafikę i kolory. Dzieję się tak, ponieważ każdy z nas jest wzrokowcem, docenia ładne rzeczy, które są estetyczne i dobrze wykonane. Dlatego też, tak ważne jest, aby zadbać o atrakcyjne projekty graficzne.

Ogólne koncepcje projektowania graficznego

Na początku odpowiemy na pytanie: co to jest projektowanie graficzne?

Projektowanie graficzne to nadanie pewnej estetycznej i praktycznej formy informacjom przekazywanym drogą wizualną. Grafika jest kształtowaniem komunikacji wizualnej między nadawcą a odbiorcą, aby uzyskać zamierzony cel. Projekty graficzne są jednym z najistotniejszych elementów podczas robienia każdego materiału promocyjnego. To właśnie profesjonalny grafik komputerowy ma za zadanie, tworząc grafikę dla Twojej firmy, wywołać jak najlepsze pierwsze wrażenie na odbiorcy. Informacja wizualna, którą im przekazuje jest szybka, wywołuje pożądany stan emocjonalny i ma być rozumiana przez potencjalnego klienta. Dlatego też nasz designer wkłada wiele pracy w to, aby wszystkie projekty, które wykonuje, były niezwykłe, ciekawe, klarowne i wyraziste dla Ciebie i Twoich klientów.

Etapy tworzenia projektu graficznego

Chcesz, aby Twój projekt graficzny był odpowiedni i przykuwał wzrok Twoich odbiorców?

Grupa ArteMis dołoży wszelkich starań, aby projekt wykonany dla Twojej marki, przez nasze doświadczone studio graficzne, określał jakość produktu, jego unikalność, atrakcyjność wizualną i podnosił konwersję sprzedażową. Nasza praca wykonana zostanie w kilku etapach, z których każdy jest tak samo ważny i jest kluczem do uzyskania najwyższej jakości. Etapy tworzenia projektu graficznego, które zrealizujemy, to:

  • Wizja – przedstaw nam swoją wizję, a my przełożymy ją na papier. Jeśli nie masz pomysłu na projekt, pozwól, że nasi graficy przedstawią Ci swoją koncepcję, a Ty, jeśli będziesz z niej zadowolony, zgodzisz się na jej wykonanie. Możemy również połączyć nasze wspólne wizje.
  • Strategia – poznając Twoją strategię marketingową zrealizujemy na jej podstawie kampanię i projekty do niej dopasowane. A jeśli nie masz jeszcze strategii marketingowej, to nasz specjalista pomoże Tobie ją stworzyć.
  • Materiały graficzne – materiały niezbędne do zrealizowania projektu graficznego możesz dostarczyć nam samodzielnie lub wykona je dla Ciebie nasz fotograf. Korzystamy również z zewnętrznych banków zdjęć.
  • Materiały tekstowe – aby teksty reklamowe były jak najlepiej odebrane przez klienta, kierujemy się potrzebami odbiorców i tym, aby byli oni przekonani, że to właśnie Twój produkt rozwiązuje ich problemy oraz odpowiada na ich potrzeby.
  • Makieta – przy jej pomocy pokażemy Tobie wstępny rysunek. Pomoże nam to ustalić, czy projekt jest realizowany zgodnie z zasadami UX (user experience) i web usability.
  • Projekt – chcemy, aby nasze usługi graficzne w pełni odpowiadały Twoim oczekiwaniom. Dlatego też każdy projekt tworzymy indywidualnie dla Ciebie. Wprowadzamy wszystkie sugestie i poprawki, abyś był zadowolony z efektów naszej pracy.
  • Realizacja – projekty umieszczamy, przy wsparciu programistów, na Twojej stronie www oraz jeśli zechcesz, wydrukujemy i wyślemy materiały reklamowe do Twojej firmy.
  • Promocja – nasza agencja marketingowa wypromuje Twoją markę. Sprawimy, że będziesz widoczny dla potencjalnych klientów.

Projektowanie logo

Dobrze zaprojektowane logo, to inwestycja na lata. To coś więcej niż tylko znak firmy, jest to nieodłączny element funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa – marki. Wyróżnia ono na tle konkurencji i sprawia, że klient, który widzi logo od razu kojarzy je z Twoja marką. Dlatego tak ważne jest, aby pierwsze wrażenie, jego charakter, osobowość, to do kogo jest kierowane, wzbudziło w odbiorcach pozytywne emocje.

Nasi specjaliści doskonale wiedzą, że projektowanie graficzne logo przyciąga poszukiwanych nabywców i łatwo zapada im w pamięć. Bogaci w doświadczenie i znajomość zasad dobrego projektowania, cechujący się cierpliwością i kreatywnością, stworzą dla Ciebie unikalne logo, które pomoże zbudować wizerunek marki.

Identyfikacja wizualna odróżnia firmę od konkurencji. Poprawia pozycję przedsiębiorstwa na rynku oraz wzmacnia jego konkurencyjność. Z doświadczenia wiemy, że jest ona znaczącym elementem kampanii marketingowej, ponieważ dzięki niej możesz szybko i na długo nawiązać kontakt z klientami oraz zyskać ich zaufanie. Widząc konkretne logo, Twój nabywca powinien od razu wiedzieć jaka to marka, mieć przy tym poczucie zaufania i być pewnym, że może liczyć na dobrą ofertę. Najważniejszymi elementami identyfikacji wizualnej są m.in.:

  • ogólna kolorystyka marki,
  • ciekawe i zapadające w pamięć logo,
  • charakterystyczny krój czcionki logotypu,
  • unikalny wzór opakowań,
  • projekt wystroju i kolorystyka wnętrz dla firm,
  • wygląd wizualny pojazdów wykorzystywanych przez firmę,
  • tablice informacyjne, materiały prasowe o firmie
  • artykuły pomocnicze: notesy, długopisy, wizytówki, smycze i inne gadżety.

Odpowiednia kompozycja projektu graficznego

Nasze profesjonalne studio graficzne zwraca szczególną uwagę na detale. Mamy bowiem świadomość, że nawet najdrobniejszy szczegół może wpłynąć na efekt całej pracy i jej wyjątkowość. Posiadamy liczne umiejętności, znamy najnowsze trendy oraz wiemy jaka powinna być odpowiednia kompozycja projektu graficznego. Nasi designerzy są świadomi tego, jak tworzenie grafiki wpływa na dobry projekt, aby Twój klient patrzył na niego z przyjemnością. Oto kilka zasad, które stosujemy:

  • Pomysł – na tym etapie ustalamy do kogo skierowany jest dany projekt graficzny, co ma przekazać jego odbiorcom, jakie reakcje w nich wywołać. Nadaje to bowiem sens całemu projektowi.
  • Harmonia i równowaga – wizualną harmonię osiągamy przy pomocy symetrycznemu rozplanowaniu elementów w projekcie. Nasze mózgi pozytywnie reagują na równowagę jaka zachodzi dzięki wyznaczeniu osi symetrii i rozłożeniu po każdej stronie obiektów o podobnym ciężarze. Wpływa to na poczucie bezpieczeństwa i komfortu u Twojego konsumenta.
  • Proporcje i hierarchia – nasi graficy operują zarówno wielkością, jak i kolorem, by odpowiednio zrównoważyć obszar projektu.
  • Rytm – przy pomocy rytmu kierujemy wzrokiem odbiorcy i ułatwimy mu zapoznanie się z całą treścią reklamy.
  • Typografia i czytelność – dobór odpowiednich fontów, czytelność, właściwa kolorystyka i hierarchia tekstu wpływają na łatwość odebrania zamierzonego celu projektu graficznego przez konsumenta.
  • Kolorystyka – nasi specjaliści doskonale wiedzą, że każdy kolor posiada inne cechy i inaczej wpływa na odczucia nabywcy. W zależności od tego jaka reakcje będziesz chciał wywołać u swoich klientów, dobierzemy dla Ciebie odpowiedni kolor.
  • Spójność i powtarzalność – projekt opracujemy w konkretnym zamyśle, całość musi ze sobą współgrać inaczej będzie sprawiała wrażenie sprzeczności.

Dobór kolorów w projekcie graficznym

Mózg różnie reaguje na barwy, na które natrafia nasze oko. Kolory odgrywają bowiem pewną rolę w reakcjach, mających za zadanie wpłynąć na odbiorcę w pożądany sposób. Nasi fachowcy wykonując usługi graficzne zastanawiają się, które skojarzenia i jakie działania chcą wzbudzić u klienta, jakie określone skutki emocjonalne i psychiczne u nich wywołać. Jakie znaczenie mają poszczególne kolory?

  • Czerwony – znacznie bardziej przyciąga uwagę niż inne barwy. Kolor symbolizujący ogień, miłość, namiętność, energię, dynamikę, złość i zagrożenie.
  • Żółty – kolor oznacza świeżość, radość, poczucie bezpieczeństwa, szczęście, ciepło i zdrowie. Ta barwa kojarzy nam się z latem i słońcem.
  • Pomarańczowy – kojarzy się z otwartością, wyraża przedsiębiorczość, aktywność, pęd, działanie oraz intelekt.
  • Biały – kojarzony z boskością, czystością i niewinnością.
  • Zielony – wzbudza u odbiorców poczucie bezpieczeństwa, relaksu i wewnętrznego spokoju. Kojarzony z ekologią, naturą i życiem.
  • Niebieski – jeden z najbardziej lubianych kolorów. Odbiorcy kojarzą go z niezawodnością, stabilnością i poczuciem pewności.
  • Czarny – kolor ten oznacza szlachetność, władzę, potęgę i dominację.

Jak wybrać studio graficzne?

Wybierając studio graficzne najlepiej kierować się dotychczasowymi projektami i doświadczeniem agencji graficznej. Odwiedź case study na naszej stronie internetowej i przekonaj się, że to właśnie my sprostamy wszystkim Twoim wymaganiom.

Grupa ArteMis wykona dla Twojej firmy profesjonalne projekty graficzne tworząc je z pasją i wizją. Na Twoje potrzeby stworzymy logo firmy, grafiki na social media, banery, plakaty, projekt graficzny strony internetowej oraz zrealizujemy wiele innych działań.

Dzięki nam będziesz zapamiętany!

Jesteśmy tu dla Ciebie.

W obliczu COVID-19 w naszej Agencji pracujemy w pełni zdalnie. Działamy regularnie. Jeśli obecna sytuacja w jakikolwiek sposób wpłynęła na Twoją firmę pomożemy w zakresie zarządzania marketingowego lub usług konsultingowych. Skontaktuj się z nami - jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Jesteśmy tu dla Ciebie.

W obliczu COVID-19 w naszej Agencji pracujemy w pełni zdalnie. Działamy regularnie. Jeśli obecna sytuacja w jakikolwiek sposób wpłynęła na Twoją firmę pomożemy w zakresie zarządzania marketingowego lub usług konsultingowych. Skontaktuj się z nami - jesteśmy do Twojej dyspozycji.